vrijdag 18 november 2011

Wie niet waagt, niet wint!

Het begon allemaal enkele jaren geleden.
Mijn toenmalige collega en goede vriendin Hanne, vertelde mij over haar ervaringen als Insider. Meteen verkocht voor het idee, schreef ik me in.

De afgelopen twee jaar, mocht ik deelnemen aan meerdere campagnes. Als goede Insider schreef ik dan ook trouwsgewijs mijn rapportjes en discussieerde ik mee op de blogs.
De laatste tijd had ik echter minder geluk... Ik werd niet meer geselecteerd om deel te nemen. Maar, ik gaf de moed niet op. Bij elke nieuwe campagne stelde ik mij kandidaat.
Zo was het ook het geval, enkele weken geleden. In mijn mailbox zag ik de oproep om deel te nemen aan de campagne om de nieuwe winter Club Med te testen. Even heb ik geaarzeld. Maar het was uiteindelijk Peter die mij ervan overtuigde toch te proberen.
Zo gezegd, zo gedaan!
Laptop op de schoot en ik schreef me in.
... ... ... ... ... wachten en nog eens wachten ...




en dan plots, gisteravond, in mijn mailbox, hét mailtje "proficiat, u bent erbij"
open mond, even naar het scherm blijven staren, dan elkaar aankijken, WHIIIIIIIIII, JOEHOEW !!! Tranen in de ogen, omdat we het niet konden geloven. Maar ja, ook nadat we waren bekomen van al de emoties, stond het mailtje nog altijd in mijn inbox.
In bed konden we moeilijk de slaap vatten en zelfs nadien, droomden we nog van onze toekomstige reis.

Aangekomen op het werk, bracht ik al mijn collega's op de hoogte. En ja hoor, er waren er wel wat jaloers :-) Ik heb ze alvast, allen kunnen overtuigen nieuwe Insider te worden. Als dat geen goede reclame is!

Voilà, de eerste emoties voorbij, de eerste blogpost een feit!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten